miercuri, 3 septembrie 2014

Ceramica

de putin timp am cumparat un cuptor pentru tratament termic, sa-mi calesc lamele de la cutite, acesta are temperatura reglabila si de fapt este un cuptor pentru ceramica, deci, normal am inceput sa ma gandesc la vase pentru bonsai din lut (ceramica), am luat lut, culori si glazura, asta cu ajutorul unui ceramist de pe aici si am purces la modelare, cum inca nu am roata de plar am faut doar modele " la liber " si pe o forma, deci am luat oale, caserole, borcane si alte chestii de prin spaisul sotiei :), s-a bucurat teribil :), prima tura de vase, dupa ce am citi despre tehnica "raku" am vrut sa o fac cu glzura crapata, astfel pe la 600 grade in timpul racirii am deschis cuptorul si ca sa fie tacamul complet am mai si stropit vasele, a rezultat o tura de vase crapate, unele complet, altele partial




pe unele am sa le mai pot folosii, pana se vor hotari sa crape definitiv, am perseverat si am mai facut ceva, de data asta am extins "sfera de acoperire" si am facut si o vaza si ceva fructiere, boluri, na ce am gandit eu :)













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu