marți, 13 noiembrie 2012

nea Alecu - reloaded

dupa ce am avut "grija" de porturacaria, am continuat cu carmona (care este pe pagina ei) si azi am luat la rand doi ficusi, bineanteles ca la unu nu i-am facut poze, dar al doilea nu a mai scapat, deci acum un an si ceva am cumparat un ghiveci cu trei plante ficus, cel mai micut dintre ei este acesta
dupa ce a crescut un an, in vara a fost mutat in alt vas, unul tot de antrenament, dar mult mai putin inalt decat ghiveciul in care era si a fost si defoliat o data








astazi am hotarat ca e timpul sa-i schimb in primul rand substratul, nu eram multumit de drenajul celui in care era plantat, si totodata sa-i tund si radacinile, astfel incat sa fie de suprafata, si daca tot l-am avut in mana am facut si o tundere si o defoliere, acuma daca am gresit si nu e buna perioada o sa spuna el




 cand am facut tunderea radacinii am vazut ca aceasta era structurata cam pe 2 niveluri, eu avand nevoie doar de cele de sus, deci partea de jos a fost taiata, nu m-a lasat sufletu sa o arunc si am pus-o intr-un mic ghiveci, sa speram ca o sa lastareasca 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu