sâmbătă, 20 octombrie 2012

marea adunare

dupa o saptamana de strigari pe forumurile cu si despre bonsai am reusit sa merg la recoltat pomisori, bineantels, singur, prietenul Ionut fiind plecat la Medgidia, deci de dimineata tare ( pe la 10) am purces inafara orasului unde stiu un loc calcat de oi si deci pomisorii sunt tunsi regulat, am ochit cativa pomi si am trecut la "treaba"
iata cum se desfasoara o recoltare de ulmi
pasul 1: "ochesti" pomul

pasul 2: tunzi copacul sa-ti fie mai usor sa lucrii, cureti pamantul pana dai de primele radacini si sapi in jurul lui, al copacului
pasul 3: extragi cu blandete copacul si cureti pamantul de pe radacini (unii vor spune ca nu e bine, ca trebuie sa ramana balotul de pamant, eu nu am avut decese si la toti ulmii am curatat radacinile, macar nu car acasa tot felu de miscatori )

pasul 4, nu pot sa vi-l arat, este drumul spre casa










pasul 5: platnarea copacelului in vas

iata si ceilalti copacei recoltati










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu