joi, 20 septembrie 2012

executie vas bonsai

umbland prin pozele mai vechi am gasit cateva poze facute pe etape la executia vaselor din adeziv flexibil, iata un vas, adica primul meu vas:
- dupa executarea formei din plasa de sarma am trecut la acoperirea acesteia cu adeziv, acesta este primul strat, se mai vede si plasa, care unde nu am fost hotarat asupra formei finale am lasat-o mai mare, urmand sa o tai dupa primul strat








-al doilea strat a intarit fundul vasului, pentru a-l putea manipula











- al 3-lea strat, dupa cum se vede a disparut surplusul de plasa si incepe sa apara modelul











- al 4-lea strat  este cel in care s-au facut finisajele
















- culoarea de baza, adica ceva apropiat de culoarea lutului











- culoarea de contrast, care evidentiaza modelul, bineanteles ca fiind primul vas nu a iesit cum voiam, dar a fost o experienta placuta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu